قیمت بلوک سبک سیلکس قزوین درجه یک

قیمت بلوک سبک هبلکس گیلان

قیمت بلوک سبک هبلکس گیلان


بلوک سبک سیلکس قزوین نوعی بتن سبک است که با فرمولی بسیار ساده ساخته میشود و میتواند در اندازه‌های متفاوت برای مصارف ساختمانی متفاوت استفاده شود. کارخانجات مورد تایید و معتبر، سیلکس یا همان بلوک هبلکس را از موادی همچون ماسه، سیمان، آهک، گچ و پودر آلمینویم و موادی دیگر برای هوادهی میسازند. از جمله ویژگی های بارز بلوک سیلکس نسبت به ساختمان های سنتی با آجرهای نسوز قدیمی این است که این بلوک بسیار مقاوم و آکوستیک بوده و نوعی عایق صوت است.

تفاوت سیلکس و هبلکس چیست؟

در اصل، ماهیت و نجوه ساحت سیلکس یا هبلکس تفاوتی وجود ندارد و در اصل از دو برند متفاوت هستند که کارایی و استفاده‌ای یکسان دارند. البته لازم به ذکر است که در کشور ایران، از نام بلوک هبلکس به مراتب بیشتر استفاده میشود.

بلوک سیلکس قزوین

بلوک سبک سیلکس قزوین چیست؟

کارخانه سیلکس با تولید بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مکعب در سال و با بهر گیری از برترین مهندسین وانسته نقش به سزایی در تولید و عرضه محصولات سبک بتنی استاندارد در بازار ایران داشته باشد. همچنین مجموعه سیلیس ارا، در کنار تولید بلوک های سبک AAC، تولید انواع چسب ها نظیر ، چسب بلوک AAC ، چسب کاشی و سرامیک ، پودر بندکشی و نعل درگاه را در برنامه خود دارد .

گروه آکام ساویس ایرانیان با برند هوملکس تنها نماینده اجرایی این مجموعه در کشور و عاملیت ویژه فروش شرکت سیلیس آرا را در استان البرز دارد . این مجموعه با اشراف کامل به بازار و درک حساسیت مشتریان محترم بر اجرای اصولی و مهندسی دیوار های AAC شروع به تولید ابزار آلات اجرا و نصب و بست های ثابت ، رادیکالی ، ال و کرکره ای نموده است.

روش تولید بلوک سیلکس قزوین

تولید بلوک های سیلکس فرآیندی بسیار دقیق، منظم و در عین حال مهندسی است. مجموعه سیلیس آرا در زمینه تولید محصولات سبک AAC یکی از پیشگامان و برترین های این امر در ایران می‌باشد. این محصول حاصل ترکیب سیمان سیلیس پودر الومینیوم آهک و آب است . وجود سیلیس در این محصول علاوه بر افزایش مقاومت فشاری محصول به افزایش این بلوک نیز می‌افزاید.

پوکه های معدنی حاصل از سرد شدن تدریجی همراه با خروج هوا یا گاز از گدازه های آتشفشانی حاصل از فوران اتشفشان‌های فعال میباشد. در نتیجه اگر بخواهیم به طور کلی روند تولید این محصولات را بیان کنیم میتوانیم آنها را به ۵ مرحله تقسیم بندی کنیم:

  1. مرحله اول : که شامل ایجاد دوغابی حاصل از ترکیب سیلیس و آب می باشد .
  2. مرحله دوم : که شامل افزودن کنترل شده سیمان و آهک و ریختن ترکیب حاصله از ان در قالب هایی با حجم معین و مشخص .
  3. ارسال به کوره های پخت و فرایند کنترل شده افزایش حجم و خروج هوا به وسیله پودر آلومینیوم در دما و شرایط مشخص.
  4. برش محصول آماده شده و خارج شده از قالب بر اساس سایز های مشخص و معین
  5. تیورنیگ یا عمل آوری محصول در اتاق های اتوکلاو و نهایتا بسته بندی و ارسال برای مشتریان و سازندگان محترم
بلوک سیلکس قزوین

ویژگی ها :

  •  وزن بسیار سبک  (500-400)  kg/m3
  •  سازگار با محیط زیست
  • ماندگاری طولانی
  • کارکرد ساده و کاهش زمان ساخت بدلیل استفاده از چسب
  • عایق حرارتی و کاهنده ی هزینه های ایجاد و جاری تاسیسات ساختمان
  • آتش پادی (دیوار آتش)
  • کاهنده ی مناسب صوت
  • قابلیت اره پذیری و میخ کوبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسمحصولاتارتباط با ما