خرید انواع بلوک سبک در قزوین با بهترین کیفیت

انواع بلوک سبک در قزوین

انواع بلوک سبک در قزوین


امروزه شاهد تنوع زیادی در انواع بلوک سبک در قزوین هستیم. بلوک‌های گازی و صنعتی به نام‌های مختلف در بازار تولید می‌شود. در پست امروز به برخی از انواع بلوک سبک در قزوین اشاره می‌شود.

انواع بلوک سبک در قزوین

انواع بلوک سبک در قزوین را با معرفی بلوک‌های لیکا، هبلکس و … ادامه می‌دهیم.

بلوک هبلکس

بلوک هبلکس از نوع بتن متخلخل است. برای دیوارهای داخلی از ضخامت ۱۰ سانتی‌متر و دیوارهای اطراف از ضخامت ۱۵ سانتی‌متر استفاده می‌شود. در بازار انواع بلوک سبک در قزوین ساختمانی هبلکس به دو نوع اتوکلاوی و غیر اتوکلاوی موجود است. البته بلوک غیر اتوکلاوی ارزان‌تر است. بنابراین کیفیت آن به مراتب پایین‌تر از نوع بلوک اتوکلاو شده است. مقاومت فشاری بالا و وزن کم از مزایای بلوک هبلکس است.

انواع بلوک سبک در قزوین

بلوک لیکا 

بلوک لیکا یکی دیگر از انواع بلوک سبک است. در این نوع بلوک به جای سنگدانه‌های طبیعی از دانه‌های لیکا استفاده شده است. دانه لیکا یا پوکه صنعتی از رس منبسط شده ساخته شده است.

بلوک های سبک لیکا از مهمترین فرآورده های لیکا در ایران است. این بلوک‌ها از مخلوط سیک‌دانه با سیمان و آب به دست می‌آید. برای حفظ سبکی این قطعات، ریزدانه طبیعی از بتن حذف شده. محصول نهایی دارای تخلخل بالاتری نسبت به بتن نیمه سبک می‌شود.

بلوک لیکا در دو شکل توپر و توخالی برای کاربرد در دیوار و سقف تولید می گردد. ضخامت جداره بلوکهای توخالی برای بهره‌گیری بیشتر از ویژگی‌های عایق کاری آنها بیش از بلوک‌های سیمانی معمولی است.

بلوک لیکا دارای کاربرد‌های گسترده‌ای در انواع دیوارهای پوشش خارجی، جدا کننده، نما ،دو جداره، عایق، ضد آتش و نیز سقف‌های سبک بتنی (تیرچه و بلوک ) می‌باشند. (خلاصه از سایت لیکا)

انواع بلوک سبک در قزوین

بلوک سبک معدنی 

بلوک سبک معدنی از انواع بلوک سبک در قزوین است. ارتباط زیادی بین محتوی سیمان بتن پومیس سبک و مقاومت فشاری آن برقرار است. نظر به اینکه سیمان دارای وزن مخصوص بیشتری نسبت به سنگدانه پومیس و آب می‌باشد، برای سنگدانه خاص با افزایش چگالی مقاومت هم افزایش می‌یابد.

هر اندازه که مقاومت در بتن سبک پامیس بیشتر باشد به مقادیر بسیار بیشتری از سیمان نیاز خواهد داشت.

بلوک سبک معدنی علاوه بر کاهش وزن ساختمان، عایق صوتی و گرمایی مناسب نیز می باشد. در بسیاری از کشورهای دنیا برچسب نیازهای مختلف و مطابق با استانداردها و قوانین ملی در مورد ساختمان سازی بلوک‌هایی با ابعاد و انواع مختلف ساخته شده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسمحصولاتارتباط با ما