خرید بلوک سبک clc درجه یک

خرید بلوک هبلکس قزوین

خرید بلوک هبلکس قزوین


بلوک سبک clc

بلوک سبک clc به نوعی بلوک بتونی متخلخل سبک می‌گویند که از ترکیب سیمان، ماسه ریزدانه و حباب‌های هوا تولید می‌شود.   در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.  طی دوره نگهداری در انبار محصول و در شرایط ویژه ای ساخته می‌شود. سبک بودن و مقرون به صرفه بودن آن، دلیل اصلی استفاده فراوان از  در ساختمان‌ها است. در بعضی موارد حتی دیده شده است که به طور مستقیم از  در ساختمان سازی به کار می‌روند.  عایق گرما و سرما است و استفاده غیر مستقیم از باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. به ، بلوک بتونیهوادار  نیز می‌گویند که تمام خاصیت‌های  در نام ان گفته شود.

بلوک سبک clc

ویژگی‌های بلوک CLC

بلوک CLC عایق حرارت و صدا

براساس نتایج بدست آمده از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، ضریب هدایت حرارتی بلوکCLC  برابر است. این تحقیقات نشان می‌دهد  با ضخامت ده سانتی متر، می‌تواند به اندازه یک بلوک سفالی سی سانتی متری عایق حرارتی باشد. با توجه به قانون ۱۹ مقررات ملی ساختمان، با استفاده از  ، دیگر نیازی به استفاده از عایق‌های دیگر نیست.

 عایق صوتی نیز به حساب می‌آید. به همین دلیل استفاده از  در ساختن ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان‌ها و مراکز آموزش و پرورشی نیز کاربرد دارد.

بلوک سبک clc عایق آتش

وجود ماده سیلیسی، باعث می‌شود که  تبدیل به یک ماده نسوز شود و حرارت را به کندی انتقال دهد. دو نکته ای که برای جلوگیری از گسترش آتش سوزی یا سرایت آتش سوزی اهمیت اساسی دارد. کتابخانه‌ها و انبارها، می‌توانند از  در ساختمان خود استفاده کنند تا در مقابل آتش با بلوک CLC در امان باشند.

بلوک سبک clc

بلوک CLC مقاوم زلزله

بلوک CLC نسبت به آجر و بتن، وزن کمتری دارد. وقتی مصالح ساختمان مانند بلوک CLC وزن کمتری داشته باشد، در مقابل زلزله مقاومت بیشتری از خودشان نشان می‌دهند. به همین دلیل شانس کمتری برای وقوع تلفات و آسیب‌های جانی و مالی ایجاد می‌شود.

سرعت بالای ساختمان سازی با بلوک سبک clc

قطعات بزرگ بلوک CLC‌ ، سرعت دیوارچینی را افزایش می‌دهد. در مقایسه با آجر که حجم پایینی دارد،  زمان کمتری را برای چیدمان خواهد داشت.  را به راحتی می‌توان برش داد.  خراش پذیر است و لوله کشی برق و تجهیزات برقی در دیواری در آن  وجود دارد، سریع تر و تمیزتر انجام می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسمحصولاتارتباط با ما